Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

KONTAKTY

Walramcom, s.r.o.
tel: +420 725 010 102
info(a)zdravetuky.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 358 Kč
Dostupné

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky



I. Základní ustanovení

Obchodní podmínky (dále jen "OP") upravují vztahy mezi zákazníkem a prodávajícím v oblasti prodeje zboží.


Smluvní strany:

Prodávající
Walramcom s.r.o.
IČ: 28587715
DIČ: CZ28587715

Větrná 1809/18,
792 01, Bruntál

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeným u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 33283. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt než spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).


Zákazník
Koncový zákazník, popř. další prodejce, který při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své základní identifikační údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky (na straně druhé).
Zákazník si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li sjednáno jinak zvláštní smlouvou.


II. Příjem objednávek

Objednávky přijímá prodávající prostřednictvím e-mailové adresy “objednavky@walramcom.cz“ nebo prostřednictvím internetového obchodu www.eshop.zdravetuky.cz, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


III. Expedice objednávek

Objednávky vyřizujeme do dvou pracovních dnů od jejich doručení. V případně vyprodání zboží bude zásilka odeslána v nejbližším možném termínu po dohodě se zákazníkem.


IV. Ceníky

Ceník prodávajícího, uveřejněný na internetové adrese „www.eshop.zdravetuky.cz“ je vždy aktualizovaný. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v průběhu dne bez předchozího upozornění. Pro objednávku zákazníka bude prodávajícím použit vždy cenový údaj dle ceníku, platný v okamžiku doručení objednávky.

  • Cena dopravy ČR: 85,- Kč (maximální hmotnost balíku 20Kg)

  • Cena dopravy SK: 242,- Kč (maximální hmotnost balíku 20Kg)

  • Osobní odběr: zdarma

  • Cena doběrečného: 35,- Kč

  • Platba on-line: zdarma

 

V. Cena hovoru na infolinku

Cena hovoru na infolinku e-shopu www.zdravetuky.cz je účtována dle platného ceníku zákazníkova telefonního operátora. Internetový obchod www.zdravetuky.cz si neúčtuje žádné poplatky.


VI. Objednávání

Minimální ani maximální hodnota nákupu není omezena. Přijaté objednávky jsou závazné. Prodávající však uplatňuje při dodání podmínku do vyprodání zásob. Tedy v případě, že se jedná o zboží, které není momentálně na skladě, prodávající je oprávněn expedovat objednávku bez chybějícího zboží, popř. limitované množství konkrétního produktu. O této skutečnosti informuje prodávající zákazníka e-mailem a nabídne zákazníkovi vhodné náhradní řešení jeho objednávky.


VII. Informace o produktech

Veškeré informace o produktech, prodávaných prodávajícím prostřednictvím jeho e-shopu je možno nalézt na internetové adrese „www.zdravetuky.cz“ a www.eshop.zdravetuky.cz


VIII. Platební podmínky

Pro úhradu objednaného zboží uplatňuje prodávající alternativně následující formy plateb:

  • hotově v případě osobního odběru

  • hotově při převzetí dobírky

  • převodem z účtu při platbě předem na účet prodávajícího

  • platba kartou

Prodávající uplatňuje přitom výhradu vlastnického práva - zboží tedy zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.


IX. Dodací podmínky

Převzetím zboží přechází nebezpečí škody na zboží na zákazníka. Prodávající při prodeji prostřednictvím svého internetového obchodu uplatňuje následující formy dodání zboží (dle výběru zákazníka):


A. Osobní odběr

Osobní odběr je možné dohodnout prostřednictvím e-mailového spojení „objednavky@walramcom.cz“ nebo po předchozí telefonické domluvě na tel. čísle (+420) 725 010 102.

B. Obchodní balík

V případě platby předem i dohodě o dodání na dobírku bude zboží zasláno doporučeným balíkem prostřednictvím služeb přepravní společnosti Geis. Poštovné bude naúčtováno k ceně zboží podle tarifů společnosti Geis.

Maximální možná celková váha takové poštovní zásilky je 20 kg. V případě překročení této váhy je prodávající oprávněn po dohodě se zákazníkem rozdělit zboží do dvou a více zásilek (dle hmotnosti). Tato skutečnost bude vždy písemně konzultována e-mailem.

Zákazník je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat zásilku (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a je oprávněn odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit emailem na adresu info@walramcom.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten do 24 hodin zaslat emailem prodávajícímu. Pokud je převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, nevzniká nárok na pozdější reklamaci v důsledku neúplnosti nebo poškození dodávky.

C. Expedice do Slovenské republiky

V současné době zboží do Slovenské republiky expedujeme pouze po předchozí domluvě se zákazníkem. Kontaktujte nás prosím na adrese objednavky@walramcom.cz.


X. Záruční podmínky

Reklamační řád e-shopu www.zdravetuky.cz/eshop je v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb, občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. zákona o ochraně spotřebitele, který upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží uplatněné spotřebitelem v záruční době. V případě, že je kupujícím podnikatel, pak se reklamace řídí občanským zákoníkem 89/2012 Sb.. Záruční podmínky na zboží se řídí obecnými předpisy o reklamaci zakoupeného potravinářského zboží.


XI. Odstoupení od smlouvy - 14 denní lhůta

Dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitel (kupující) právo zakoupené zboží a dopravu (to jest částka za dopravu výrobku k spotřebiteli) prostřednictvím prostředku komunikace na dálku vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok na vrácení zboží máte i v případě objednávky na dálku s osobním odběrem.

Tuto možnost nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. V některých případech může být vrácená částka ponížena o náklady spojené se znovu uvedením zboží do původního stavu, dle občanského zákoníku.

Jak vrátit zboží ve 14-denní lhůtě:

Přejete-li si vrátit zboží do 14 dnů od data doručení, zašlete nám na info@walramcom.cz tuto žádost. Vyplňte číslo objednávky, formu vrácení peněz (bankovní účet, složenka) a po našem potvrzení zašlete zboží zpět na naší adresu. Odstoupení od smouvy ve 14 denní lhůtě se řídí § 1832.

Co je potřeba vědět:

Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.

  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.

  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Po uplynutí této doby nemá kupující (spotřebitel) nárok na vrácení zboží a peněžní částky.

  • Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

  • Zboží zasílejte čisté, nejlépe včetně originálního obalu, zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení přepravcem. V tomto případě prodejce (dodavatel) nenese za poškození zboží zodpovědnost.

  • Zboží zaslané na dobírku nebude prodejcem (dodavatelem) přebráno.

  • Při vrácení (zaslání) zboží zpět, nevzniká spotřebiteli (kupujícímu) nárok na úhradu žádných nákladů, a to ani poštovného.

  • Zákazník obdrží zpět své peníze do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Jaké zboží nelze vrátit?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy dle § 1837:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.


XII. Ochrana osobních dat

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícím souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům na adrese http://www.zdravetuky.cz/, případnou změnu osobních dat může provézt zasláním emailu na info@walramcom.cz.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Vyjímku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.


XIII. Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo je změnit bez předchozího upozornění. Platné obchodní podmínky je možno vždy shlédnout na webových stránkách internetového obchodu společnosti WALRAMCOM s.r.o.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je sjednána v českém jazyce. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním krátkého dotazníku "Spokojenost s nákupem" od společnosti Heureka.cz a zaslání obchodního sdělení naší společnosti, v případě potvrzení této skutečnosti v nákupním procesu.

Momentem uzavření kupní smlouvy kupující - spotřebitel přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.


Výše uvedené Obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2014.

 


Archív obchodní podmínek:

M2YyYT