ikona facebook ikona youtube
semínka

CHCETE BÝT ZDRAVÍ?
POMŮŽE VÁM LŽIČKA OLEJE DENNĚ!

Lněný olej je zdrojem esenciální kyseliny Omega-3, kterou naše tělo potřebuje mimo jiné pro snižování cholesterolu a stavbu buněk, což je důležité pro udržení imunity. Více o zdravých tucích
láhev oleje
semínka

DOPLŇTE OLEJ I VLÁKNINOU.
VYUŽIJETE TAK CELOU SÍLU
LNĚNÉHO SEMÍNKA!

Když lněný olej doplníte i vlákninou
ze lnu, zesílíte působení na svůj organismus. Vláknina
působí detoxikačně a je zdrojem lignanů, které působí jako
fytoestrogeny - regulují hladinu hormonů
a posilují imunitu.
láhev oleje
Vánoční
hromádka semínek
Víte, že?
Lněné semínko je nejbohatším zdrojem tuků typu Omega - 3.
Víte, že?
Lněné semínko je bezpečnou alternativou k mořským rybám, v jejichž mase mohou být přítomny těžké kovy.

Naše tělo potřebuje tuky. Ale ty správné!

Tuky obsahující nenasycené mastné kyseliny podporují mimo jiné pevnost a odolnost buněk. Jejich nedostatek buňky oslabuje a tím slábne i naše imunita. Zaděláváme si tak na mnohá chronická onemocnění…
Přirozeným zdrojem správných tuků je lněný olej.
Číst více

Přihlásit se k odběru novinek

Chcete být pravidelně informováni o tom, co můžete dělat pro rovnováhu tuků ve svém těle? Budeme vás informovat o nových článcích na našem webu a upozorníme vás na novinky, které vám pomohou vylepšit vaši životosprávu.

Jaký problém vás nejvíc trápí, co nejvíce potřebujete podpořit?

Vyberte si kategorii a zjistěte, jak vám konkrétně může síla lněného semínka pomoci. Zjistíte, co je zdrojem vašeho problému či jak preventivně můžete své tělo podpořit lněným olejem a lněnou vlákninou.
Zdravá a krásná žena

Pro zdraví a krásu

Podpora pro svěží a zdravý
vzhled, prevence nemocí, detoxikace a odkyselení. Rady vhodné pro ženy i muže,
pro všechny věkové kategorie.
Podpora ženskosti

Podpora ženskosti

Podpora zdravého menstruačního cyklu, příprava na těhotenství, zdravé kojení, pomoc
v klimakteriu. Rady pro zdravý
život ženy ve všech životních
obdobích.
Zdravá rodina

Pro zdravý vývoj dětí

Podpora zdravého vývoje mozku, kostí a imunitního systému, prevence nemocí, redukce alergických problémů, podpora soustředění. Rady pro děti od batolat až po teenagery.
Pro náročná povolání

Pro náročná povolání

Podpora pro všechny, kdo pracují v exponovaných povoláních, posílení pro boj se stresem, doplnění energie, posílení imunity. Rady pro všechny, kdo se potýkají s opakovaným stresem.
Muži

Podpora mužské síly

Podpora zdravého fungování mužského organismu, očista prostaty, podpora energie. Rady pro zdravý život muže ve všech životních obdobích.
Senioři, chronicky nemocní

Senioři, chronicky nemocní

Podpora vitality u seniorů a podpora pro oslabený organismus chronicky nemocných. podpora paměti, prevence civilizačních nemocí, pomoc chronicky nemocným všech věkových kategorií.

Nejnovější články

V záložce články najdete mnoho vyčerpávajících informací nejen o fungování našeho těla. Dozvíte se něco i o historii lnu a jeho zpracovávání nebo o výzkumu Dr. Johanny Budwig, která dlouhodobě zkoumala využití lněného oleje pro léčbu nemocí.
11 tipů jak zdravě přežít pracovní den

11 tipů jak zdravě přežít pracovní den

Jste zahlcení prací a sotva si uděláte přestávku na oběd. V pozdějších odpoledních hodinách vám už docházejí síly, nedokážete se soustředit a chce se vám spát. Sladkosti typu oplatky, sušenky, bonbóny a lízátka jsou váš nejlepší přítel. Přesně to je ten čas, kdy je potřeba říct dost a naučit se zdravě přežít pracovní dobu.
Pečené brambory s bylinkovým dipem

Pečené brambory s bylinkovým dipem

Skvělá příloha k masu, kterou můžete využít i k letnímu pohodovému grilování. Brambory jako takové jsou nízkokalorické ale zároveň mají vysokou nutriční hodnotu. Zpracování brambor se slupkou zajišťuje větší obsah vlákniny a nechybí jim ani minerální látky jako jsou hořčík, železo, zinek, draslík, měď, fosfor, mangan, jód, vápník a další.